tiistai 10. maaliskuuta 2015

haaste | 31 päivää

(picture credit ???)

Vanhassa blogissa tämän haasteen aikoinaan tein - jokainen kysymys oli tarkoitettu yhdelle päivälle ja niihin oli tarkoitus vastata järjestyksessä. Koska olen tosiaan tehnyt kyseisen haasteen jo, en aio sitä kokonaan uusiksi tehdä, joten tulen postaamaan tänne vanhat vastaukseni itselleni sopivassa järjestyksessä - ellei joku vastaus vaadi mielestäni päivittämistä, tuskin tulen kovasti aikaisempia vastauksiani muuttamaan... Ehkä.


Esittele itsesi || Eka rakkaus || Minun vanhempani || Tätä olen syönyt tänään || Mitä on rakkaus? || Minun päiväni || Paras ystäväni || Se hetki || Uskoni || Päivän asu || Sisarukseni || Käsilaukussani || Tällä viikolla || Mitä minulla oli päällä tänään? || Unelmani || Eka suudelmani || Mieleisin muistoni || Mieleisin syntymäpäiväni || Kaduttaa || Tässä kuussa || Toinen hetki || Tämä järkyttää minua || Tämä saa minut voimaan paremmin || Tämä saa minut itkemään || Ensimmäinen || Pelkään || Suosikkipaikkani || Ikävöin || Tähän pyrin || Soittolistallani || Viimeinen hetki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti